Padle fever
Padle, dynamiczna mieszanka tenisa i squasha, zdobywa coraz większą popularność w Polsce. PALMAR – młoda polska marka tworząca minimalistyczną i jakościową odzież active wear rozpoczęła współpracę ze szwedzką marką TwoTwo, produkującą najwyższej jakości sprzęt do padle.
2024-06-19, 14:20

Boom na Padle

Padle narodził się w Acapulco w Meksyku. Tam, jak głosi legenda, pewien biznesmen
o nazwisku Corcuera, grający na swojej posesji we fronton (sport rakietkowy stworzony
w Meksyku w 1900 roku), z powodu nagminnie wypadającej piłki do sąsiadów, postanowił przeprojektować plac gry, dobudowując ściany i dzieląc kort siatką. Zasady gry w jedną całość zebrała jego żona. Enrique, bo tak miał na imię ów dżentelmen, był jednym z lepszych przyjaciół hiszpańskiego księcia Alfonso de Hohenlohe, który podczas odwiedzin Corcuera zakochał się w nowym sporcie i przywiózł go do swojej ojczyzny, gdzie wybudował pierwszy kort w Club Marbella.

Ciekawostki
- padel jest jedną z najszybciej rozwijających się dyscyplin sportowych na świecie; obecnie w padla gra ponad 25 milionów osób w ponad 90 krajach;
- w Hiszpanii jest ponad 6 milionów aktywnych graczy, a padel jest drugim sportem w rankingu popularności, ustępuje jedynie piłce nożnej;
- w Argentynie w padla gra ponad 2 miliony osób;
- padel bardzo dynamicznie rozwija się w Szwecji, gdzie gra już ponad 0,5 miliona obywateli

Palmar i TwoTwo: Połączenie Innowacji i Tradycji

Kasia Rusin, założycielka marki PALMAR, pomieszkując w Hiszpani dostrzegła potencjał tej dyscypliny. Robiąc research wśród producentów sprzętu trafiła na Two Two – niszową markę, która idealnie wpisuje się w DNA, które przyświeca PALMAR. Została oficjalnym dystrybutorem i dołączyła sprzęt padlowy do swojej oferty.

TwoTwo to szwedzka marka specjalizująca się w produkcji sprzętu do padla. Dzięki połączeniu nowoczesnych technologii i skandynawskiego designu, TwoTwo dostarcza produkty najwyższej jakości, które cieszą się uznaniem na całym świecie.

"Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z TwoTwo, wprowadzając na polski rynek sprzęt, który zadowoli zarówno amatorów, jak i profesjonalnych graczy padla," - mówi Kasia Rusin, założycielka i projektantka PALMAR. „Nasza misja to nie tylko dostarczanie wysokiej jakości odzieży sportowej, ale także kompleksowego wyposażenia, które wspiera aktywny styl życia."

Padlowe szaleństwo ogranęło polskie i zagraniczne gwiazdy. Na kortach w Polsce można spotkać Agnieszkę Radwańską, Quebonafinde czy Joannę Jędrzejczyk, zaś na świecie fanami są David Beckham, Zinédine Zidane i Cristiano Ronaldo.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Marce Palmar

Palmar narodził się w południowej Polsce dzięki specjalistce od brandingu, projektantce graficznej
i profesjonalnej snowboardzistce Kasi Rusin. Zainspirowana pięknem i kulturą sportu postanowiła stworzyć markę skoncentrowaną na ludziach aktywnych, pasjonatach sportu, ale też na tych którzy doceniają jakość i styl. Palmar został stworzony z myślą o komforcie ruchu, wygodzie i aktywnie spędzanym czasie. Marka prezentuje świeże spojrzenie na activewear i odzież około-sportową. Tworzymy ubrania i akcesoria z wysokiej jakości materiałów, które są z natury premium, w klasycznych fasonach i neutralnej palecie kolorów.

www.palmar.co

 

KONTAKT / AUTOR
Anna Opończewska
PR Manger
Magnifico Marketing&PR Consultans Sp. z o.o.
605286749
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.