Frekwencja wyniosła ponad 24 800 widzów, którzy dopingowali drużyny w upalną, letnią niedzielę. Gospodarze imponowali większym zaangażowaniem w defensywie i późniejszej ofensywie, co potwierdziły statystyki – strzały celne 6:6, posiadanie piłki 52:48.
Corendon Airlines – nowy partner Górnika Zabrze
Po meczu odbyła się konferencja prasowa, podczas której przedstawicielom lokalnych mediów przedstawiono nowego sponsora Górnika - linie lotnicze Corendon Airlines. W wydarzeniu uczestniczyli m.in. Halina Strzyżewska – Manager Sprzedaży Corendon Airlines na rynku polskim oraz napastnik Górnika Zabrze - Lukas Podolski.
Umowa sponsorskiej współpracy obejmuje okres do końca sezonu 2026/27. W ramach partnerstwa logo Corendon znajdzie się na spodenkach meczowych, stadionowym brandingu oraz w komunikacji klubowej w mediach społecznościowych.
Według przedstawicieli Corendon, celem sponsorowania polskiego sportu jest promocja marki na dynamicznie rozwijającym się rynku i związanie się z klubami o bogatej historii. Lukas Podolski, znany w Turcji ze swego występu w Galatasaray, ma aktywnie wspierać promocję obu stron.
W dniu meczu Corendon przygotował także atrakcje na strefie kibica przed stadionem – m.in. łamanie mocy strzału (Power Shoot Radar), konkursy z nagrodami i materiały promocyjne.